سقف کاذب

نکات تمیز کردن سقف کاذب

نکات تمیز کردن سقف کاذب

سقف های کاذب امروزه در اکثر خانه ها یافت میشود. در مناطق شهری سقف های کاذب جذابیتی بی نظیر به ظاهر اتاق ها می بخشد! سقف های کاذب نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی ندارند اما تمیزکاری منظم سقف تاثیر به سزایی در نگهداری از آن دارد! امروزه انواع مختلفی از سقف های کاذب در بازار موجود می باشد. می توان مطابق دکوراسیون مورد نظر و بودجه در دسترس  از آنها برای زیبا کردن فضای داخلی خانه استفاده کرد! روند تمیز کردن سقف کاذب فقط به مواد استفاده شده در ساخت آن بستگی دارد! پس از نصب ، سقف کاذب شما برای سالها باقی خواهد ماند! بهتر است این طور بیان کنیم که صاحبان خانه حداقل در مدت 15 تا 20 سال لازم نیست نگران تغییر یا اصلاح مجدد سقف کاذب استفاده شده در خانه یا محل کار خود باشند. ما به عنوان تولید کننده سقف کاذب و پانل pvc در این جا نکات تمیز کردن سقف کاذب را برای شما بیان میکنیم تا بتوانید به بهترین شکل از سقف کاذب خود نگهداری کنید.

همیشه بخاطر داشته باشید ، قبل از شروع گردگیری سقف ، مبلمان و هر آنچه که روی زمین است را بپوشانید تا گرد و غبار مستقیم روی آنها نریزد! در غیر این صورت مجبورید مبلمان خود را نیز تمیز کنید!

ساده ترین راه برای تمیز کردن سقف کاذب استفاده از گردگیر پارچه ای است!

استفاده از ماسک را هنگام تمیز کردن سقف خانه خود فراموش نکنید!

جاروبرقی نیز گزینه بسیار مناسبی برای پاکسازی گرد و غبار از سقف های کاذب است.

اگر سقف کاذب از الیاف معدنی ساخته شده باشد ، می توان از یک اسفنج  ساده برای تمیز کردن سقف اتاق استفاده کرد.

گرد و غبار و دوده را می توان با اسفنج به راحتی تمیز کرد. از یک پارچه مرطوب یا اسفنج آغشته به محلول مواد شوینده نیز می توان به عنوان یک گزینه استفاده کرد!

همیشه مطمئن شوید که پس از تمیز کردن سقف را را خشک کنید!

برای علامت های مداد ، لکه ها یا آلودگی های چسبنده ، از پاک کن  معمولی استفاده کنید.

گزینه دیگر برای علامت های مداد ، لکه ها یا آلودگی های چسبنده ، استفاده از دیوار پاک کن های مرغوب است!

توجه داشته باشید که محصولات استفاده شده برای تولید سقف کاذب از مواد ظریف ساخته شده اند. بنابراین استفاده زیاد مواد شوینده باعث آسیب رساندن به آن ها می شود!

هنگام تمیز کردن سقف از پارچه ای با جنس نرم استفاده کنید! برای یک سقف کاذب مبتنی بر فلز ، ابتدا کاشی های سقف اتاق را با استفاده از یک گردگیر برای تمیز کردن گرد و غبار تمیز کنید. هنگامی که نیاز به تمیز کردن آنها دارید ، از یک پارچه نرم یا اسفنج با آب و صابون ملایم (یا مواد شوینده) استفاده کنید.

هرگز از پارچه های زبر و خشن استفاده نکنید!

اگر سقف کاذب از فایبرگلاس ساخته شده باشد ، می توان آن را با پارچه مرطوب تمیز کرد ، زیرا در برابر رطوبت مقاومت می کند ، ترس از آسیب دیدن با آب وجود ندارد! مرتباً آن را تمیز کنید زیرا احتمال رشد میکروبی در چنین  سقفی  وجود دارد که بدون مراقبت ممکن است به سقف کاذب ی شما آسیب جدی برساند!

سقف های کاذب فقط به یک نظافت منظم نیاز دارند و این امر به شما در حفظ و نگهداری کمک می کند!

اگر سقف به طور مرتب تمیز نشود ، گرد و غبار ، دوده و خاک همچنان تجمع می یابند که باعث آسیب رساندن به سطح و محل ایجاد یک ظاهر ناخوشایند کثیف می شوند!

نکات تمیز کردن سقف کاذب

نکات تمیز کردن سقف کاذب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.