چطور میتوان خانه خود را روشن کرد ؟

نور کم یا زیاد ؟ نور زرد یا سفید ؟ همیشه با خودم فکر میکنم چطور میشود در مکانی کار کرد که نور کافی نداشته باشد، من به عنوان یک نویسنده نیاز به نور زیاد البته از هر دو رنگ سفید و زرد برای کارم دارم و برای استراحت و خوابیدن نیاز به اتاقی تاریک و بدون نور دارم ولی برای زندگی دوست دارم در اتاقی با نورهای طبیعی و روشن زندگی کنم چرا که به من آرامش و حس زندگی و تازگی میبخشد

البته تمام این ها که گفتم فقط و فقط نظر شخصی من بود و هر کسی قطعا نظری مخالف و یا موافق این نظریه دارد. به هرحال میخواهم برای کسانی که هم نظر بنده هستند و به دنبال نور طبیعی و روشن کردن خانه بدون استفاده از برق هستند، راهکارهایی را در این مقاله ارائه دهم که شاید به کار آن هم بیاید . پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

راهکار اول : سپردن خانه به شرکت های طراحی

این روش جز گرانترین و البته مطمئن و بهترین روش برای تبدیل خانه تاریک به روشن است . شرکت های طراح دکوراسیون در قم  هستند که میتوان به آن ها اعتماد کرد و ساختمان خود را به آن ها سپرد، البته حتما قبل از این کار، اطلاعاتی راجع به آن شرکت و نمونه کارهای آن ها و میزان رضایت مشتری های قبلیشان به دست آورید .

اگر در شهر اصفهان زندگی میکنید روی لینک بازسازی ساختمان اصفهان کلیک کنید تا نمونه کارهای این شرکت را به عنوان یک شرکت خوب و معتبر در زمینه بازسازی خانه مشاهده کنید .

در ادامه روش های را میخوانیم که تنها با هزینه های خیلی کم قابل اجراست و نیازی به شرکت طراحی دکوراسیون هم نداریم .

استفاده از رنگ های روشن در دیوارها

رنگ های سفید، آبی روشن و… نه تنها به روشن شدن اتاق کمک میکند بلکه باعث میشود اتاقمان بزرگتر بنظر برسد. کافیست رنگ روشن را خریداری کنید و شروع به نقاشی اتاقتان کنید البته این کار را هم میتوانید به نقاشان دهید که خیلی هزینه زیادی ندارد. همچنین مناسب ترین رنگ برای اتاق کودک اصفهان استفاده از رنگ های روشن و شاد میباشد.

اگر خواستین از کاغذ دیواری استفاده کنید حواستان به رنگ کاغذ باشد .

دکوراسیون داخلی در اصفهان

استفاده از وسایل اتاق با رنگ های روشن

برای روشن شدن اتاق، باید از مبلمان و وسایل رنگی و شاد بیشتر استفاده کنید، شاد کردن روحیه خانه با وسایل رنگی بسیار ساده است . بعضی ها اعتقاد دارند مبلمان سفید و رنگ روشن زود کثیف میشود و البته نظر هرکسی برای ما قابل احترام است . برای این اشخاص توصیه ما این است که از اکسسوری هایی با رنگ روشن استفاده کنند مانند کوسن، تابلو، گلدان و….

استفاده از آینه  

آینه ها به روشن شدن خانه کمک میکنند، حال اگر از آینه های کوچک با تعداد بالاتر استفاده شود بهتر است .آینه های دکوراتیو که به تازگی در بازار زیاد شده و تقریبا در تمام خانه های لوکس به چشم میخورد یکی دیگر از انواع آینه هایی است که به خوبی منظور ما را میرساند .

استفاده از در و پنچره های شیشه ای بزرگ

سعی کنید از درهای بزرگ شیشه ای برای بالکن ها استفاده کنید . به خانه هایتان با درهای بزرگ شیشه ای و ورود نور خورشید جان تازه ببخشید .

استفاده از کفپوش های رنگ روشن

کفپوش و پارکت رنگ روشن را برای کف انتخاب کنید . البته سرامیک و به خصوص سنگ بهتر از کفپوش و پارکت های چوبی است . سفیدی سنگ و همینطور خاصیت انعکاس نور در سنگ و سرامیک به روشن شدن اتاق کمک بسیاری میکند .

امیدوارم این مقاله برای شما و همراهانم مفید واقع شده باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.