بالا بردن امنیت منازل مسکونی

سرقت از منازل در سال جاری در مقایسه با سال های گذشته افزایش یافته است.بنابراین بالا بردن امنیت منازل مسکونی یکی از مسائل مهمی است که اگر صاحبان خانه‌ها به آن توجه کنند می‌توان تا حد زیادی از نفوذ سارقان به منازل مسکونی جلوگیری کرد.

راه های زیادی برای افزایش امنیت خانه ها وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به آنها اشاره کنیم.اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید،حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

 ایمنی درب ها

آمار نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها به دلیل ایمن نبودن دربهای ساختمان انجام می گیرد.

امروزه با نصب دوربین های ایمنی ، استفاده از درب ضد سرقت ساری ، استفاده از قفل ضد سرقت و سیستم های هوشمند ، تا حدودی می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان جلوگیری کرد.

 ایمنی منازل با استفاده از درب ضد سرقت

ایمنی درب ها

همانطور که در مقالات قبلی هم اشاره کردیم ، درب های معمولی و قفل های معمولی به کار رفته در آنها به گونه ای هستند که سارقان براحتی می‌توانند آنها را بشکنند و وارد منزل شما بشوند. اما قفل های به کار رفته در درب های ضدسرقت طوری طراحی شده اند که به راحتی و با هیچ ابزاری قابل باز شدن و یا شکستن نیستند.

بعلاوه جنس درب ضد سرقت گرگان بسیار محکم بوده و به همین راحتی شکسته نمیشود.

در درب ضد سرقت می توان از قفل هایی استفاده کرد که دارای سیستم هشدار دهنده هستند و زمانی که سارقان به صورت نامتعارف برای باز کردن درب اقدام می‌کنند این قفل ها یک هشدار برای صاحبان منازل ارسال کرده و آنها را از حضور سارقان مطلع می کنند.

قفل هوشمند درب ضد سرقت

از دیگر ویژگی های درب ضد سرقت شهرکرد که ایمنی اینگونه درب ها را بالا برده ، میتوان به نحوه قرار گرفتن لولا در آنها اشاره نمود. درب های ضد سرقت به صورتی طراحی و نصب می‌شوند که لولا آنها از سمت بیرون در مشخص نیست و تنها از داخل منزل میتوان لولای درب را دید.از این جهت سارقان نمی‌توانند از طریق کشیدن لولا در،اقدام به باز کردن درب منزل شما کنند.البته در برخی از دربهای ضد سرقت لولاها از هر دو طرف پنهان شده و سارقان امکان دیدن لولای در را از هردو طرف نخواهند داشت.

امنیت منزل با استفاده از سیستم های امنیتی

امنیت منزل با استفاده از سیستم های امنیتی

امروزه  برای بالا بردن امنیت خانه از سیستم‌های ایمنی و دارای زنگ خطر نیز استفاده میشود.

دزدگیر یکی از تجهیزات ایمنی است که جهت اطلاع رسانی به صاحبان اماکن در صورت وقوع خطر طراحی و تولید شده است.

دزدگیرها انواع مختلفی دارند که هرکس متناسب با نیاز خود یکی از انواع آن را خریداری کرده و در منزل خود برای افزایش امنیت نصب می‌کند.

در دزدگیرهای هوشمند زمانی که سنسورهای دزدگیر خطری احساس کنند، آژیر دستگاه به صدا درآمده و بطور همزمان پیامی ارسال میشود و یا تماسی با صاحبان منازل برقرار میشود تا آنها را از وقوع خطر مطلع کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت اصفهانبا قالان درب ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.